Op de vraag wat Toni Cecchini uit zijn nieuwe website wilde halen was het antwoord "klanten". Dat lijkt evident, maar als algemeen aannemer moet je altijd nieuwe klanten overtuigen. Gelukkig was het na één week al duidelijk dat de nieuwe website het publiek ècht kan bekoren.
De oude website van Tconstruct had de juiste content, al viel de rgafische uitwerking wat sober uit. Er was weinig interactie en het design was absoluut niet responsief.
Toni Cecchini
Iemand vond dat "de website veel vertrouwen gaf". Daarom heeft hij contact met me opgenomen.
De meeste mensen bouwen maar één huis in hun leven. Vaste klanten maken is voor een algemeen aannemer dan ook zo goed als uitgesloten.
Dat maakt de communicatie voor Tconstruct een bijzonder geval: je kan geen community uitbouwen. Je moet altijd op zoek naar nieuwe leads om de winkel te laten draaien.
Altijd 100% nieuwe klanten moeten werven is erg arbeidsintensief en daar hebben we iest aan proberen te doen door veel aandacht te besteden aan de SEO (search engine optimization). Het is de bedoeling dat Google een stuk van het werk gaat overnemen.